Seeking German Speakers for Language Exchange

HomeForumsClassifiedsPersonalsSeeking German Speakers for Language Exchange

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #53600
    Avatar photoLynn2017
    Participant

    Hey thanks for reading

    I’m looking for a language partner. I was studying German for 4 years in university and in Hamburg for half year, but that was 4 years ago. In Moment i’m doing a teaching job(teaching people German). But after 4 years not really talk that much in German, my speaking and listening getting worst and worst, it’s really pissed me off. That’s why I’m here trying to find someone who’s first language is German and also interested in Chinese.

    Grammar is not a problem for me,but talking abuslutly yes.  And in Moment im free on every Tuesday,Thursday and Saturday. And if we can meet up every week once or twice for talking that will be great. If you are looking for someone help Chinese by listening and talking as well, please feel free to let me know,appreciated!

    Halloooo, ich bin auf der Suche nach einem Tandem. Habe also 4 Jahre an der Uni. Deutsch studiert und auch war  in Hamburgs für 6 Monate. Aber nach 4 Jahren kein Deutsch sprechen, es geht immer schwerer für mich fließend zu sprechen. Also wenn du dich auch für Chinesisch interessierst, nimm bit Kontakt mit mir auf. Vielen Danke!

    #53671
    Avatar photokevin thats me
    Participant

    Hi wie gehts! Ich bin Kevin und suche auch nach jemanden mit dem ich Chinesisch sprechen kann. Bin auch aus Hamburg. Meine weixin id lautet: kavsocoollike

    #53672
    Avatar photoLynn2017
    Participant

    Hallo Kevin,mir geht es sehr gut! vielen Dank für deine Wexin,aber habe ich nach dem ID dich nicht gefunden…kann du mir noch mal es schreiben,oder nach dem ID 315231131 mich zu suchen.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • The forum ‘Personals’ is closed to new topics and replies.